REKLAMACJE
 
Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, masz możliwość dokonania reklamacji.

Prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją, aby to zrealizować.
 
 
 

W ciągu 14 dni od złożenia reklamacji towaru otrzymasz od nas wiadomość o wyniku rozpatrzenia reklamacji czyli uznaniu zgłoszonych żądań za zasadne, bądź ich odrzuceniu.

 

Zgłoszenie reklamacji towaru może nastąpić m.in poprzez wypełnienie i podpisanie formularza reklamacji.

 
Przyjmowane są tylko uzgodnione wcześniej reklamacje.
 

Wypełniony i podpisany formularz reklamacji z zwracanym produktem odeślij do nas na adres:



REKLAMACJA - Sklep Internetowy
Firma Handlowo Usługowa Ewa Nowak
ul. Powstańców Śląskich 33A
42-141 Przystajń

 
 

Sprzedawca informuje o skorzystaniu z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji dotyczących naszych produktów. Możecie Państwo złożyć wniosek o wszczęcie mediacji lub wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym po zakończeniu procesu reklamacyjnego (wniosek można pobrać na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Lista Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej jest dostępna pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Proces pozasądowego dochodzenia roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatny. W przypadku Klienta będącego Konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.




FORMULARZ REKLAMACJI POBIERZESZ TUTAJ